Elektronske pogodbe

Elektronske pogodbe so storitev namenjena enostranskemu in večstranskemu podpisu pogodb, ki zahtevajo lastnoročni podpis. Dostop do storitve in podpis temeljita na kvalificiranem potrdilu storitev zaupanja v EU.

S storitvijo elektronskih pogodb poenostavimo procese od podpisovanja pogodbe do hrambe. Elektronske pogodbe lahko nalagate, pošiljate in shranjujete ter najpomembneje, podpisujete s podpisom, ki je enakovreden lastnoročnemu.

Podpis in pošiljanje pogodb na enostaven način

S storitvijo elektronskih pogodb kompleksno tehnologijo naredimo prijazno uporabniku. Nalaganje, podpisovanje in pošiljanje pogodb je enostavno v uporabniku prijaznem uporabniškem vmesniku VEP.SI Pogodbe.

Za lažjo hrambo in povezovanje je možna tudi integracija z razširjenimi dokumentnimi sistemi.

Sklepanje pogodb se izvaja z zagotavljenim vzajemnim preverjanjem veljavnosti in elektronske identitete. Tako pošiljatelj kot prejemnik prejmeta dokazilo o opravljenih storitvah (vročilnice).

racuni fotka

Pogosta vprašanja

Storitev je namenjena vsem, ki želijo podpisati in poslati v podpis katerokoli pogodbo ali dokument. Storitev je splošno namenjena organizacijam ki želijo poslovati elektronsko na zanesljiv in varen način.

Storitev e-pogodbe je namenjena področjem, kjer se zahteva visoka stopnja varnosti tako z vidika varovanja vsebine kot tudi identitete udeležencev. Podpisovanje pogodb in prilog se izvede na način, ki zagotavlja enakovrednost e-podpisa z lastnoročnim podpisom. Za vsak podpis dokumenta se izvede validacija, ki se skupaj s podpisanimi dokumenti posreduje pošiljatelju pogodbe.

Da, pogodbe, izpolnjene, podpisane in poslane na tak način, imajo enako pravno veljavo kot tiste, poslane po običajni papirnati pošti, v kolikor podpisnik uporabi sredstvo za kvalificiran elektronski podpis. Dostop do storitve in podpis temeljita na kvalificiranem sredstvu za e-podpis kvalificiranih ponudnikov storitev zaupanja v EU, ki jih lahko preverite na povezavi.

Identiteta in preverjanje veljavnosti elektronskih podpisov in žigov se preverja s kvalificirano storitvijo zaupanja preverjanja elektronskih podpisov in žigov.

Storitev bazira na kvalificirani storitvi priporočene elektronske dostave po uredbi eIDAS. Vsakemu, ki podpiše ali zavrne prejeto pogodbo ali dokument se samodejno odpre varen elektronski predal, v katerega prejme dokazilo o podpisu ali zavrnitvi podpisa pogodbe.

Za pošiljanje potrebujete varen elektronski predal (VEP) in kvalificirano potrdilo za elektronski podpis.

Pošiljanje e-pogodb se obračunava po ceniku.

Ne, prejemnik pogodbe potrebuje katerikoli email naslov. Uporabnik, ki je poslal pogodbo v podpis prejme izvod pogodbe v  svoj varen elektronski predal.  Uporabniku, ki nima varnega elektronskega predala se ustvari začasni varen elektronski predal (VEP).